Missie
De omgeving waarin WesTrade opereert verandert voortdurend. Klanten zijn kritisch en stellen hoge eisen, de concurrentie heviger en de technologische ontwikkelingen gaan razendsnel. Deze veranderingen stellen WesTrade voor grote uitdagingen. Uitdagingen die we graag aangaan.
De missie van WesTrade is om als zelfstandige en betrokken organisatie in te spelen op de wensen van opdrachtgevers, eindgebruikers en medewerkers. Kwaliteit en communicatie staan hierbij hoog in ons vaandel. De medewerkers van WesTrade werken daarnaast samen aan de verdere ontwikkeling van een winstgevende en duurzame onderneming. WesTrade wil functioneren vanuit een optimale balans tussen economische vooruitgang en sociale ontwikkeling met inachtneming van de omgevingsfactoren.
WesTrade streeft naar het uitbouwen van haar positie door innovatieve en kwalitatief hoogwaardige producten en diensten te leveren, importeren en te distribueren. In ons streven naar de hoogst haalbare kwaliteit doen we geen concessies.
WesTrade wil ook in de toekomst een onderneming blijven die zowel kleine, middelgrote als zeer grote werken kan maken, samen met strategische partners maar ook alleen. WesTrade wil daarom zoveel mogelijk knowhow van de sector in huis hebben. Verder wil de groep nog beter bekend worden in de markt als een innovatieve, kosteneffectieve en duurzame partner voor werkmethoden en oplossingen.
Door verdere uitbreiding van ons relatienetwerk, vergroting van ons marktaandeel en een duidelijke communicatie met onze klanten, prospects en medewerkers zal de omzet en het resultaat jaarlijks toenemen en zorgen voor voldoende rendement voor onze aandeelhouders.
Betrokken
De wensen van onze opdrachtgevers, het wel en wee van onze medewerkers en de tevredenheid van de eindgebruikers zijn voor ons heel belangrijk. Niet alleen omdat we kwalitatief werk willen leveren maar ook omdat WesTrade zich realiseert dat een goede relatie met deze mensen bijdraagt aan de oplevering van een kwalitatief hoogwaardig project.
"Klantverwachtingen overtreffen door constant te innoveren met de beste medewerkers die van uit de kernwaarden respect, integriteit en openheid met passie en drive werken in een dynamische en transparante omgeving, waar klanten zich thuis voelen"
Wij zien deze inspanningen beloond in een steeds groter aantal meer dan tevreden klanten.
Wij hopen dat ook u tot onze groep van meer dan tevreden klanten gaat behoren.